Lijkt me een beetje sterk, met die setup dan..ben erachter gekomen als je als een halve tamme aan het gas gaat hangen je een autowheelie maaktmaar dat vind de brommer niet zo heel fijn
Die Tomos stickers zien der trouwens echt wreed uit.

Lijkt me een beetje sterk, met die setup dan..ben erachter gekomen als je als een halve tamme aan het gas gaat hangen je een autowheelie maaktmaar dat vind de brommer niet zo heel fijn
Had ik al in gedachte om een filmpje te maken, die komt zodra ik de carb afgesteld heb. Niet dat dat veelwerk isLeuke spulletjes, maak een keer een filmpje van het optrekken, of gewoon drive-by ofzo, is wel vet.
Laters
Dit type velgen vind ik niet lelijk valt helemaal niet op als ze zwart zijn. En mn zijkapjes zijn de ophangpuntjes kapot ik heb dit al opgelost dmv parkertjes, gaatjes boren aan de bovenkant en schroefje erin en klaar.de tomos is echt netjes gespoten, alleen wat ik nu nog zou veranderen is je velgen, dit oude model is zwaar lelijk, en doe iets aan je veroeste uitlaat, en neem plastik zijkapjes
EDIT: ik lees net dat je die uitlaat en velgen al zwart gaat spuiten. Deze velgen in het zwart kan nog wel. Alleen had ik als ik jouw was 1 bijpassende velg gekocht voor 1 van je nieuwe type velgen en die gewoon zwart gespoten.
Dankjeik vind die tomos echt nog top kleurtje !
dit misschien iets voor jou ? : viewtopic.php?f=4&t=9242" onclick="window.open(this.href);return false;
aaah oke ! ik ga is ff kijke hoe zo'n lampie eruit zietDankjeik vind die tomos echt nog top kleurtje !
dit misschien iets voor jou ? : viewtopic.php?f=4&t=9242" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee dat soort stuurtjes vind ik te laag, ik wil zeg maar een tussenmaatje hebben van origineel en het lage sportstuur. Zundapp stuur lijkt me perfect of het funtastic stuur die vind ik ook mooi maar dit komt later pas wanneer ik de voorlamp in mijn bezit heb
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten