Geen rotzooi/vuil in de benzinetank, ( hoe het daar ook komt ik had het laatst bij een vriend en heel zn tank zat vol met bruine prut) ook het membraam al gechecked of er geen membraamklepje is afgebroken? hij geeft nog wel goede tegenslag als je kicked? ik zou dat nog even controleren als je zelf al de carb hebt schoongemaakt.yo gasten,
Misschien heeft iemand een idee wat er met mijn tomosje aan de hand kan zijn...
Week of 3 geleden toen ik weg wilde rijden bij mijn vriendin starte ik m'n tomos, hij starte maar zodra ik gas gaf
viel hij uit. Vervolgens liet ik hem erg lang warm draaien waarna hij wel redelijk wilde rijden.
Maar ik vertrouwde het niet en ging maar een rondje door de buurt. Steeds trok hij ff op en zakte dan weer in trok weer op en zakte weer in.. (ik heb toen de tomos daar laten staan en ben met de bus naar huis gegaan.)
Maargoed, de volgdende dag starte hij helemaal niet meer. Het kicken ging nog wel gewoon, ik heb de bougie nagekeken maar die vonkte gewoon goed, carb helemaal schoon gemaakt. Niets mocht baten.
Ik heb het idee dat ie valse lucht trekt... maar hoe kan ik hier achter komen, en als ie valse lucht trekt bij de krukas kan ik hier dan achterkomen.. of moet ik dan gelijk de lagers/keerringen vervangen?
De tomos staat nu weer thuis, is opgehaald.
Bedankt!!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 4 gasten