daar heb ik geen last van alleen die dingen vreten kabels bij mijik zou geen snelgas nemen. heb je (althans ik) meer controle over je gas geven. maar smaken verschillen.
als je het prettig vind om weinig gas te geven, is het wel goed.
Ik heb er 2 nieuwe onder de mijne gedaan, je kan er zelfs 3 op elkaar zetten als je het leuk vind (Of met reden) zolang je eerst de oude pakking maar van de carter en/of cilinder schraapt anders kan het weer gebeuren!Heeuy mensen,
mijn tomos trekt een beetje valse lucht bij mijn voetpakking. ik denk zelf dat dit komt omdat mijn voetpakking die ik daar geplaatst heb iets te dun is. maakt het heel veel uit als ik gewoon 2 pakkingen ertussen doe? of kan ik gewoon beter 1 nieuwe plaatsen?
Alvast bedankt:)
Kheb het idee dat dat nu ook zo is.... er kwam gister tijdens het rijden een geluid uit mijn blok waarvan ik denk dat het een gebroken zuigerveer is, maar het blok start wel. dus ik ga de boel maar eens opentrekken kijken wat er aan de hand is...Als de zuiger tegen de kop knalt dan denk ik dat je lagers nu wel verrot zijn
Dat schavende geluid lijkt uit de cilinder te komen maar dat hoeft niet. Het zijn vaak gewoon de tandjes in de versnellingsbak o.i.d. Of lagers ergens.
Je zou kunnen denken dat de zuigerveren tegen de cilinderwand schaven maar dat is gauw genoeg te bezien, open je cilinder en kijk naar de wand. Zie je echte schaafplekken dan is er iets niet goed. Ziet het er allemaal goed uit zou ik geen zorgen maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten