- Welke model tomos heb je?
A35
Uit welk jaar komt de tomos ?
2004
Is het een snor of een brommer?
Snor
Wanneer ontstond het probleem?
2 maanden geleden
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
Nee
Wat is het probleem?
te zijn voor dagelijks gebruik. Helaas... dat bleek heel anders uit te vallen. Na hem 1 maand te hebben, heb ik een warmloper gehad. Dat lag aan mijzelf. Ik had waarschijnlijk te weinig 2takt olie er bij gedaan. Dus ben erg voorzichtig gaan rijden. Op de Tomos klok loopt hij met wind mee 40km wat ong. in het echt op 35km/u uitkomt. Nu heb ik vandaag weer een warmloper gehad. Na de eerste warmloper ben ik voorzichtiger gaan rijden. Er was niet echt direct iets mee aan de hand. Alleen bonkt hij.. terwijl de olie vervangen is etc. (grote beurt) Afin, ik had het idee dat het de laatste tijd minder werd, tot vanmiddag. En Ja hoor, ik rijd weer eventjes aan zijn top en pats... sta je in een keer stil. Heb veel problemen met mijn tomos gehad mag ik wel stellen, terwijl ik deze kocht met ong. 2000km op de klok. Ik dacht nog wel dat het een probleemloos brommertje zou zijn, helaas wordt ik hierin teleurgesteld. Hij is verder origineel, behalve de tomos ''snelle'' uitlaat. Wat moet ik nu doen? Hij loopt nog altijd, maar maakt wat vreemde geluiden... hij tikt lijkt het wel ook dat bonken zit me niet lekker. Wie kan me helpen?