gelukkig ist van dat roest wat je na 1 keer schuren eraf heb, hij is alleen bij de bocht kapot verder nergens doorgeroest enzo EN ik heb hem toch gratis gekregen..WAT EEN ROEST
jaja, ehm stationair doet die nog steeds wel vreemd, maar als ik die koppeling van airsalsprinter heb(hoop dattie dat ff snel kan regelen) dan zet ik m gewoon lekker hoog stationair!Tering die koppelingGewoon 2 van de 3 segmenten van de 2e versnelling koppeling waren gewoon van de basis afgebroken zegmaar, heel vaag
![]()
@ Ziggy: is het al gefixt met stionair lopen enzo?
POEH nog niet over nagedacht, ik hoop toch wel tussen de 15 en 20 seconde ergens, ik zal binnekort is effe bij een mooi weggetje 150 meter afzetten en timen hoe lang ik er over doe. wil eerst wel ff een goeie koppeling erin hebben zitten enzo..Hoe hard verwacht je eigenlijk dat je gaat op de 150m? En wat voor tijd probeer je te halen?
ok dan streef ik daarnaar, maarre iemand een deetje hoe ik makkelijk 150 meter uit kan zetten? stappen lijkt me zo niet nauwkeurig?beter streef je dan naar een tijd onder de 15 seconden want daarboven is wel errug langzaam volgens mij
Met je digi teller op je bromfiets?ok dan streef ik daarnaar, maarre iemand een deetje hoe ik makkelijk 150 meter uit kan zetten? stappen lijkt me zo niet nauwkeurig?beter streef je dan naar een tijd onder de 15 seconden want daarboven is wel errug langzaam volgens mij
die staat niet in 50 meters aangegeven maar in 100 meters.Met je digi teller op je bromfiets?ok dan streef ik daarnaar, maarre iemand een deetje hoe ik makkelijk 150 meter uit kan zetten? stappen lijkt me zo niet nauwkeurig?beter streef je dan naar een tijd onder de 15 seconden want daarboven is wel errug langzaam volgens mij
heb net even tijd gemeten gewoon met zon mega meetlint wat we hadden liggen 150 meter utigestippelt en getimed, kwam uti op ongeveer 17 secondes, ben er sperblij mee aangezien dit nog met originele koppelingen, originele kop en nog wat begrenzingen is! filmpjes staan in beginpost!Ik doe dat gewoon ongeveer. Je kunt toch wel ongeveer de helft van 100 meter zien? Komt niet zo precies lijkt mij.
Al een inschrijf formulier aangevraagd voor jubbega?
Ik reed de eerste keer iets boven de 15 seconde.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten