Precies kanie weer een stukkie langer mee!Mooi ding heb je daar staan, vooral met de Tecnigas,
En inderdaad, een nieuwe cilinder kan nooit kwaad
Ik heb juist de dmp weggeflikkerd omdatie zo roestte het zijn kutuitlaten wij zijn niet de enige hoor. Technigas is beter zoiezoAight iemand die rondgereden heeft met DMP en technigas
Ik heb nu zelf een dmp, maar dat ding roest zo verschrikkelijk hard, dat ik misschien een andere uitlaat ga kopen.
Als jij de technigas vergelijkt met de DMP welke heeft dan betere prestaties?
50cc dit omdat het dan te gek word voor mn snorfietsje het is wel leuk maar het word zo ongeveer mn doodwt ga je nu hale.. 65 of 50 ?
Voor die 2km verschil maakt het idd geen hol uitIk heb juist de dmp weggeflikkerd omdatie zo roestte het zijn kutuitlaten wij zijn niet de enige hoor. Technigas is beter zoiezoAight iemand die rondgereden heeft met DMP en technigas
Ik heb nu zelf een dmp, maar dat ding roest zo verschrikkelijk hard, dat ik misschien een andere uitlaat ga kopen.
Als jij de technigas vergelijkt met de DMP welke heeft dan betere prestaties?optrekken gaat mega alleen de top ligt dan iets van 2 km lager ofzo dan de dmp maar dat is het waard
Dit is een airsal jaIk weet niet of je het al ergens eerder had vermeld maar ik neem aan dat het een 50cc airsal is? Die 50cc dmp'tjes worden gewoon met snor zuiger geleverd
thnx!mooi ding!
veel veranderd
Technigas blijft nu mijn nummer 1 uitlaat of er moet ooit een opmaatje komenVoor die 2km verschil maakt het idd geen hol uit, en dan heb je er een mooie chromen uitlaat voor terug dus ik denk dat die technigas er ook op gaat bij mij. (ooit op een dag in de verre verre toekomst
)
Verder ziet je tomosje er nu wel netjes uit man, beter dat je 2 dezelfde velgen hebt genomenen nu met die chromen technigas
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast