koppeling blata is gewoon een universele koppeling voor blokken met een centrifugaal koppeling met een hart van 80mm
Hellracer zoekt een koppeling, trekt alles vak het gronplaatje af (dus de basis met het 80mm hart) en laat er eentje maken op tomos maa die steviger is als std. daar zet hij al het blata spul op et voila, stevige koppeling
enneh, valt me op hoe laag naar beneden de cilinder nog komt te hangen dan hou je wel plaats voor je mebraan en spruitje
als ik jou was zou ik een 45 graden naar links spruitje laten makken met o ring, en dan leuke malo 6 klepper oid
Hij wordt zo te zien zeker mooi, ik hoop dat die koppeling het goed zal houden.. die koppelingen van minibikes schijnen na 3 uur rijden al vervangen te moeten worden
En ja, je moet hem matzwart maken! het liefst met uitlaatverf, dan is ie net als mijn ragtomos ook vlam-bestendig
eej heb je eigelijk al een goed plan gevonde om de cilinder passend te krijge ??
met de bedoeling dat de speolers van een nsr cilinder uiteraad veel breder zijnd an van een tomos cilinder dus je zal aardig wat las werk moete gaan verichten binne in je blok aan koppeling en ontsteking kant en hoe zit je met de slag van de nsr cilinder? neem natuurlijk aan dat je daar een goed plan voor heb
en verder benk wel benieuwd hoe je dat op gaat losse met die schijfrem agter