Ik ben helemaal nieuw hier dus is allemaal wennen maar dat komt wel goed.
Ben Maurice en ben 21 jaar rij nu al 3 jaartjes rond in me auto Maar op een gegeven moment wil je toch wel weer is beetje rond rijden op een brommer/scooter in de wijk enzo. En aangezien ik nog even moet wachten op mijn motor word het toch ff een tomos

Na beetje rondkijken een mooie tomos gevonden in barendrecht voor 300 euries kon ik hem halen.
Ik er langs gegaan zag er allemaal goed uit en ff kicken en lopen dus dat was positief.
Hij was alleen nog niet geschouwd en had dus nog geen kenteken Dat kwam omdat die van een oud opaatje was en die was nu overleden na 3jaar ziektebed en zijn nabestaande wilde van de tomos af.
En in de tussentijd heeft de tomos ook niet meer gereden.
Maar ik dach dat dat vrij makkelijk was omdat dat toen met me scooter ook makkelijk ging Maar niets is minder waar
Ik dat ding mee genomen en na 2 dagen erachter gekomen dat die alleen gekeurd kan worden bij de rdw

Daar stond een wachtijd van 2 weken nu ben ik dus ( 4 juni aan de beurt ) Hopelijk word die goed gekeurd.
Waarschijnlijk wel want alles is nog origineel en standaard En Heb alle papieren er bij gekregen zelfs de pinbon nog uit 2000

Heb hem in de tussentijd wel even laten checken en alles was in orde ( niet gestolen dus ) Maarjah wat wil je als je alle papieren krijg van verzekering tot pinbon

Dus jah nu hopen dat die Donderdag goed word gekeurd

Hier wat foto's van de tomos

Als die word goedgekeurd dan kan ik er gelijk paar kleine dingetjes aan doen/checken
-f een standaard snel uitlaatje eronder
- Anderd zadel
- en ff alles motorische checken van motorolie tot luchtfilter enz enz
Maarjah eerst maar hopen dat die word goedgekeurd
En even vraagje
Weet iemand toevallig hoe het dan veder gaat met kenteken aanvragen
Moet ik dat apart nog doen of word dat bij de rdw geregeld
Alvast bedankt
Dus was het dus even voor nu
Laterzzzz Mausie