Let op, het is als volgt.
Er is geen wettelijk minimum gesteld aan de profieldiepte van bromfietsen. Wél is vereist dát er profiel aanwezig is. Dus met een slick of kaalgereden band kom jij niet zonder kleerscheuren bij oom agent vandaan.
Helaas, fout
Voorzover ik weet is het sinds ergens in 2008 verplicht een minimale profieldiepte van 2,5mm profieldiepte te hebben, ik ben daarmee nog gematst, want die agent wou mn een boete geven, en toen ik zei dat ik bij mn brommertheorie had geleerd dat dat niet zo was, zei hij dat hij het dan wel door de vingers zag
Mooi brommertje, kleurtje moet je niets aan doen, maar die velgen zwart zou ik wel voor gaan, dat staat er echt wel netjes bij,
En achterlichten moeten E8 goedgekeurd zijn, (of E6

volges mij) anders mag je er niet mee rijden, maar die tomos achterlichten van dmp, die gewoon rood zijn met normaal lampje, zijn ook niet E8 goedgekeurd... dus volgens mij is het een beetje overbodig gezeik. Ik rij rond met een led lichtje van 5,5 bij 3 cm als het niet minder is en die is wel goedgekeurd, dus ik vind het een beetje kromme regeltjes...