Die BegrensingWelke begrenzingLekkere begrensing in de uitlaat word er zo snel mogelijk uitgehaalt !!

Die BegrensingWelke begrenzingLekkere begrensing in de uitlaat word er zo snel mogelijk uitgehaalt !!
precies hij is er nu uitVolgens mij is dat gewoon een stuk demper. Net als in de standaard chromen uitlaat, als je dat eruit haalt maakt ie een pokkeherrie. Maar gaat wel sneller.
Mijn tossertjeRenault is mijn webcam sletje. Of niet, bitch <O~
ja wist ik zelf ook niet pas toen hij aankwam bij mij huisGaaf, ik wist niet dat er in zon demper een begrenzer zat, mooie tomos btw!
naja hij rijd wel lekker waarschijnlijk morgen even spruitstuk ontgrenzen en 15/15 erop zetten kijken hoe hij dat rijd, hij trekt behoorlijk lekker dusNetjesMooi uitlaat, maar heeft dat wel zin op een tomos (snor)?
dankjewelMooie tomos:)
Waar heb je die 2 pers zadel vandaan?
Ik wil er ook 1tje maar k weet niet waar ze die hebben.Kan je ze ergens online bestellen voor een redelijk prijsje?
mvg
jah je kunt hem er wel zo opzetten maar ik had wel een langere bout nodig anders redden hij het niet (A)ok bedankt.
En kan je gewoon als je je ouwe zadel heb afgehaalt die 2 pers zadel gewoon gelijk er op zetten of moet je nog iets doen voordat die er op pas.?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten