Een hele goede morgen
Daar zijn we weer
Guys Sorry voor de hele slechte kwaliteit van de foto's er is blijkbaar wat mis met me camera hahaha
maar beter een foto dan niets:P
Van weekend lekker bezig geweest met de tomos Afgelopen donderdag is die goed gekeurd ( 4 juni )
dus kon zaterdag het feest beginnen
Wat hebben we gedaan
- Achterbandje gedemonteerd
- Standaard uitlaat met S bocht Gedemonteerd
- Achterlicht gedemonteerd
- zadel gedemonteerd
En nu de vraag waarom :p
Op me achterband zat een dikke bobbel aan de zijkant van de band toen ik hem los had gehaald zag ik dat op een lengte van 4 cm lang het staal draad zichtbaar was
Hier een foto van de tomos zonder band en zonder uitlaat en nog met het oude zadel en achterlicht

Toen alles los was even wat spullen wezen halen bij de dicht bijzijnde brommerwinkel
En daarna begonnen met het hobbyen achterbandje vervangen,achterlichtje ( led ) vervangen ander uitlaatje erop standaard snel en natuurlijk het andere zadel ( waar ik zelf heel tevreden over ben op dit moment )
Ook gelijk even motorolie vervangen wat meer dan nodig was want toen ik het oude eruit liet lopen kwam er niet meer als
30 cl uit

ook gelijk even bougie vervangen voor de zekerheid hij zag er wel goed uit opzich maar gewoon voor de zekerheid vervangen
Alleen heb ik me begrenzer uit me luchtfilter gehaald ( dat buisje ) alleen zag ik later hier op het forum dat dat niets uitmaakt als je alleen een standaardsnel monteerd
Dus van de week maar even weer terug plaatsen
En als deze tank leeg gereden is dan even kijken hoe het is met de kleur van de bougie en daaruit even kijken of ik me sproeier moet vervangen voor een grotere of een kleinere
Hier nog 2 foto's van hoe die er nu uit ziet
Zal van de week wel even betere foto's maken maar danhebben jullie nu alvast een voor proevje
Laterzzzzz
Als jullie nog opmerkingen hebben hoor ik het graag of tips