de stabilisator er op doen.. anders blokkeert straks je voorwiel als je een mooi bochtje maakt...ik rijdt nooit door plassenneej die heb ik er afgehaalt omdat ik dit wel grappig vond staan en ik ga er toch zo veel op rijden
de stabilisator er op doen.. anders blokkeert straks je voorwiel als je een mooi bochtje maakt...ik rijdt nooit door plassenneej die heb ik er afgehaalt omdat ik dit wel grappig vond staan en ik ga er toch zo veel op rijden
ja zo worden ze ook geproduceert, maar kopen scheelt een hoop stress zo duur zijn ze niet ..Zou het niet mogelijk zijn met een buig machine en wat lassen om Zelf een M stuur te maken?
ik denk dat je dan eerst veel moet oefenen voordat je een recht stuur hebt.idd ik d8 dat ze rond de 11 a 12 euro zijn, maarja als je de mogelijk hebt om er zelf 1 te maken is dat natuurlijk wel vet..
Waar slaat dat dan op? Dat was net zo dom als iets herhalen wat een ander net uitlegtpcies wat praatpaal zegt.
Klopt! Hij staat al +/- 4maanden stil en heb in die tijd alleen aan het uiterlijk gewerkt, laatse weken wel weer motorisch verder gegaan maar wil niet echt lukkenvet geworden![]()
ik heb hem alleen nog nooit zien rijden hier in apeldoorn
ik hou der niet zo van, maar wie weet ga ik het eens proberengrappig ding, alleen nog ff een buddysit en voila =)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten