dat zien we dan welDan kom je geneens in je 2de versnelling.


maar weet niet of het hier mag ff vraaggie tussendoor : is het mogelijk om je vliegwiel af te laten draaien zodat die meer toeren kan maken ?
dat zien we dan welDan kom je geneens in je 2de versnelling.
TWV van std brom is 26-22, van std snor is 26-31, maar begrijp wat je bedoeldDe twv die je wilt is gelijk aan 26-5. Als je nagaat dat de std brom verhouding 26-31 is en als je het achtertandwiel zou veranderen naar 20 hij al ontiegelijk sloom optrekt weet je dat dit optrekken zeer moeizaam/niet zal gaan.
Daarnaast zal het kleinste zuchtje wind je al laten stoppen en vergeet maar de heuveltjes die je moet beklimmen. Mocht je het toch gaan uitvoeren dan raad ik je aan een revival voortandwiel als basis te pakken met bijbehoren achterbrug, dit tandwiel steekt namelijk al een paar cm uit waardoor je je ontsteking misschien net kunt ontwijken.
Ik ben benieuwd wat je er van gaat bakken
Helaas TWV van std brom is 26-24TWV van std brom is 26-22, van std snor is 26-31, maar begrijp wat je bedoeldDe twv die je wilt is gelijk aan 26-5. Als je nagaat dat de std brom verhouding 26-31 is en als je het achtertandwiel zou veranderen naar 20 hij al ontiegelijk sloom optrekt weet je dat dit optrekken zeer moeizaam/niet zal gaan.
Daarnaast zal het kleinste zuchtje wind je al laten stoppen en vergeet maar de heuveltjes die je moet beklimmen. Mocht je het toch gaan uitvoeren dan raad ik je aan een revival voortandwiel als basis te pakken met bijbehoren achterbrug, dit tandwiel steekt namelijk al een paar cm uit waardoor je je ontsteking misschien net kunt ontwijken.
Ik ben benieuwd wat je er van gaat bakken![]()
Verder vindt ik dit nogal kansloos, het heeft gewoon geen nut, met atw 33 op deze setup maak je al overtoeren voor het leven, maar trek je wel hard op, maar die overtoeren vindt je blokje niet zo leuk
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 12 gasten