ScooturHeb het toch wel een beetje gehad met tomos, en er komt een ander apparaat voor in de plaats
3 met kenteken, so what? Ik heb er gewoon aan gesleuteld en een beetje in mijn wijk mee gereden, en jij hebt nog nooit een echt goed rijdende tomos gemaakt dus tegen wie praat ik eigelijkScooturHeb het toch wel een beetje gehad met tomos, en er komt een ander apparaat voor in de plaats. Wat ik wel jammer aan jou vind is dat je 5 tomossen met kenteken gekocht hebt, terwijl je nog geeneens een rijbewijs hebt/ had
.
Dus jij wilt zeggen dat je een beetje opgevoerde tomos probleemloos een groot aantal km's kan laten afleggen?Maar goed, ik heb in minder dan een jaar tijd 7000 km gereden. Aangezien jij nooit langere stukken hebt gereden snap jij nog niet dat Tomos een merk is waar je, bij langere stukken en veel gebruik niet veel aan moet sleutelen. Of je moet van sleutelen houden. Maarja, beter geen schakel dan een Lincoln zonder kenteken, waar je vet koel door je achtertuin kan rijden
Wat bedoel je daarmee?Maar motorisch is hij tenminste wel in orde...![]()
Bedankt voor je complimenten, ik hoop het ook!Hmm, je ben zo van deze brommer af gok ik. Coole looks, mooie snelheid.
Ik zeg binnen één week.
Hierbij wil ik toch eventjes mijn mening laten horen. Tomos valt mij als merk helaas tegen. Ik heb nu zo'n bijna 4000km gereden sinds oktober vorig jaar en heb vele problemen gehad. Vooral motorisch... en hij is origineel. Als ik de volgende keer zou moeten kiezen, ga ik voor een puchje ofzoNeemt niet weg dat ik Tomos gewoon wel degelijk vindt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten