Ik ben Jeffrey woon in Rijen een dorp tussen Breda en Tilburg in, en ik ben 15 jaar.
Toen ik 15 was geworden leek het mij wel leuk om op een scooter of brommer naar school te gaan. Mijn moeder had toen ik nog een guppie was, jaar of 6/7 een Tomos A3B. Toen ik 15 was nogsteeds, alleen rijd ze er niet meer op omdat ze een Toyota Yaris heeft en ja dat is wel fijner als je droog zit. Ik reed de brommer uit de garage om te kijken van vind ik dat wel wat. Heb hem schoongemaakt. En vond het wel gaaf. Maar omdat ie zeker 7 jaar stil heeft gestaan zei mijn vader dat hij niet meer rijd. Jammer, maar toen kwam ik het benzine kraantje tegen! Ik vroeg aan mijn vader wat het was, "de benzinekraan". Ik zeg, als ik hem nou eens draai, en dan kick, gaat hij dan wel aan. Mijn vader zegt je kunt het proberen.
Tot mijn verbazing, maar de motor ging aan, maar snel viel hij ook weer uit. Zo heb ik een paar keer gekickt. Toen mijn vader erbij kwam zette hij hem helemaal open (de benzine kraan). En hij reed, toen mocht ik die dag een paar rondjes door de straat rijden daarna niet meer. Want "je bent niet verzekerd bla bla bla"
Heel verhaal

Hier een foto hoe hij er nu uit ziet,

Vlak bij mij in de buurt woont iemand waarvan zijn hobby tomossen opknappen is, dus heb ik daar twee velgen gehaald. en er onder gezet, en ik heb die lelijke roze rode met blauwe stickers erafgehaald.
Hoe hij er op het begin uit zag:

Ik ga hem nog flink op knappen, moet alleen nog even geld binnen krijgen

Ik ga hem laten zwart spuiten, velgen ook zwart met blauw randje, tecnigas chroom-blauw terugloop uitlaat, streetfighterkap, lexus led achterlamp, en nog veel meer maar dat moet ik allemaal nog zien. In de hoop, wat denk ik zeker gaat lukken, hem af te hebben voor dat ik 16 ben

En ik weet wat sommige mensen gaan zeggen, dat ik hem origineel had moeten houden, maar ja ik vond het maar een lelijk ding

Dat was mijn verhaal, HOUDOE!

En reageer er maar op los