en wat nou als ik met het verwisselen van de cilinder alle pakingen al heb vernieuwd?
(ik kon eff niet vinde om nieuw bericht te plaatsten dus dan zo maar

)
ik denk datie wel bij cilinderkop lucht zuigt want ik had de beroemde deo test gedaan en toen kwam hij wel iets meer op toeren.. de cilinder kop heb ik ooit geprobeert vlakker te veilen (wat niet goed gelukt was) daardoor kan hij niet meer recht zijn en valse lucht zuigen? maarja ik weet nu niet meer wat ik meot doen... weet ik zeker als ik nieuwe (grotere

) cilinder koop dat het probleem weg is? want ik ben beetje zat met die brommer die het al half jaar ofzo niet doet... ik zat al te denken heel ander tomosje te kopen die het doet maar als ik alleen nieuwe cilinde+kop erop moet zette, ben ik veel sneller klaar
_______________________________________________________________________________________________________
Voet, kop, en uitlaat pakkingen zijn vernieuwd. Wat bedoel je met zuiger wel goed ingezet? kan tog maar op een manier?

Vandaag ga ik even onsteking afstellen en als hij het dan niet doet dan geef ik het op

als ik dan een nieuw blokje ga kopen word het natuurlijk wel weer een tomos maar dit blok was gewoon heeeel oudd...(en ik kon het probleem niet vinden

)
Als ik op beantwoorden klik dan komt er: u kunt niet reageren op dit bericht... mijn computer is gewoon vaag. Maar ik ga nu maar weer even naar mijn tomos kijken
mvg Gijs