http://www.mijnalbum.nl/Album=7ZN7ADOU na dit is mijn tomos quadro het is niet moeder.s mooiste maarja heb de brommer ook gekocht om er een beetje mee tecrossen er gaat nog wel het een en ander aan de brommer veranderen maar dat is pas in de lente afz bennie_w
plezier op het forum heb ik al ik kijk me ogen uit naar de brommers die hier op het forum staan der zitten heel wat mooie brommers tussen
en wat betreft die politie op die foto.s dat ging om een vriend van mij ze hadden vermoedens dat die brommer van diefstal afkomstig was maarja waarom ze het hele politiekorps hebben opgetrommelt is mij nog steeds een raadsel de politie zegt omdat er veel buurtbewoners op afkwamen voelden hun zich eigen bedreigt maarja de buurtbewoners kwamen omdat 2 politie moters met zwaailichten en sirene de buurt in kwamen crossen en dat trok de aandacht van de buurtbewoners
tja de politie wilt laten weten dat er met hun niet te spotten valt stelletje stumpers maarja je legt het toch af tegen die gasten maarja vind het zelf wel een beetje overdreven om met zoveel wagens tekomen oke mijn buurt staat al meer dan 30 jaar bekend als achterstandswijk maarja dan nog hoeven ze niet met zoveel wagens tekomen
4 politie auto,s 2 motor agenten en ik zag ook een agent met een hond.
had je vriend een machine geweer op z,n rug of zo
wat een kommootie voor een brommer zeg..goeiedag.
die pet past iedereen zeiden ze vroeger altijd,maar met zoveel petten past er altijd wel 1
nee ik kom uit nijmegen en er waren in totaal 4 wagens waarvan 1 undercover 1 politiebus 1 hondenbrigadebus en 2 politiemoters de burgemeester wilde meer blauw in de buurt hebben en je ziet het resultaat