Ik ben ivy sanger ben nu 16 jaar oud en een trotse bezitter van 3 tomosjes en duizende onderdelen,
ik rij al vanaf mijn 7 ste op een tomos zown 2speed mini crossertje van orgineel tomos.
Mijn eerste eigen tomos was een tomos flexer gekocht op speurders voor €75,- met kenteken, ik dacht dat is niet veel geld.
die opgeknapt en afgejaagt, daarna weer opgeknapt en verkocht, toen een puch maxi N gekocht. Bij schaafbromfietsen.nl een 21mm dellortho en een 70cc athena AJH besteld, daarmee een tijdje rondgereden. Dat begon te vervelen. dus alles overgeknupt op een tomos blokje en een mooi frampje erbij.

Toen even goed rondgezocht voor een tomos. daarbij vond ik 2 tomos flexer's 1 met kenteken en 1 zonder voor €200 stond in de buurt dus opgehaald, 1tje zag er zeer afgeragt uit en de andere als nieuw. dus ik blij eerst gewoon rond getourt het liep voor mij te standaar toen een 65 airsal met wat sproeiertjes gekocht dat er op geknupt en vond ik nog steeds langzaam lopen dus cilinder er weer af uitlaatpoortje wat breeder gemaak 28mm bijna maximale toen liep het beter.
Toen werd ik op 24 mei 16, direct voor mijn rijbewijs gegaan, gezakt met 9 foutjes, daarna weer opnieuw gedaan 2 foutjes. toen eerst rond gereden op de tomos. Daarna met een suzuki streetmagic met een minarelli horizontaal blokje, nieuwe cilinder er op en in de begin van de week vast gelopen.
dit was het eerst weer,
binnekort meer foto's en filmpje.
update:

Dit is nu mijn tomos waar ik op rond rij, Hij is te koop

Dit was het testen van de 65 airsal met 15mm bing en 2klauws koppeling! blokje zit nu onder de tomos flexer!
View My Video
Gr ivy