onsteking op brom en alle overige begrenzing eruit en je rijdt ~80.
op die carb zat al n luchtfilter..zo'n zwart kapje is dat met een beugeltje om het erop te houden..wat voorn luchtfilter heb je erop zitten
jaa ik kon namelijk NEGENS een 15 mm spruitstu kvinde. heb eht veel gezocht.. ik kon wel 14 mm vinden.. maar deze was gewoon even groot asl mn originele zonder busje..en er zat nog een gat met schroefdraad erin. echt wazig..je kunt er ook nog een 15 mm spruitstuk op zetten of je boort je spruitsuk uit
nja dat zeide er ook veel ja..uitboren.. mjah ik weet dan namelijk niet wat enzo uitboren. dat stuk wat bij het membraam aansuit of dat wat in de carb gaat( denk niet toch, is dun )klopt ik wou eerst ook 15 mm spruit maar bijna niet te krijgen beter boor je je spruit stuk uit of draai je em uit
zonder begrenzer is je spruitstuk 12mm volgens mijn hoor...
uit boren komt heel noukeurig en gaat heel snel mis omdat het alluminium is, dus misschien kun je het uit draaien op een draaibank. wat je dan moet uit draaien/boren is het buisje zeg maar wat je in je carburateur schuift.nja dat zeide er ook veel ja..uitboren.. mjah ik weet dan namelijk niet wat enzo uitboren. dat stuk wat bij het membraam aansuit of dat wat in de carb gaat( denk niet toch, is dun )klopt ik wou eerst ook 15 mm spruit maar bijna niet te krijgen beter boor je je spruit stuk uit of draai je em uit
zonder begrenzer is je spruitstuk 12mm volgens mijn hoor...
alleen.. moet ik nog iets veranderen als ik dat uitboor.. sneller membram ofzo..of is dat niet eht noodzakelijk?
volgens mij is je spruit stuk zonder begrenser al 15 mm je moet alleen ff dat randje weg dremelen.
en onteking op brom zoals eerder vermeld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten