gek 30 euro:O had volgens mij gezien 100ml voor 6.9930 euro! dat is niet goedkoop
haha ja inderdaad dan bestel ik die gewon het is deze namelijk http://www.onderdelenhuis.nl/producten/ ... ervet.html100ml is meer dan zatmet en halve kilo smeer je je hele brommer in
Ja......En mijn tomos schakelt over bij de 20/30 kilometer, bij volgas niet vloeiend bij half gas wel. Is dat normaal?
Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
nog even reageren hierop.ik heb is gezocht,
de carburateur op de modellen van street mate en revival en funsport ofzo,
dat is een phva model van dellorto, die heeft een slangetje vlak voor het spruitstuk,
dat voorziet de brommer van olie,
en dat komt natuurijk van een oliepomp en tankje.
nou ik ben hier al iets van een week mee bezig (alleen de plannen)nog even reageren hierop.ik heb is gezocht,
de carburateur op de modellen van street mate en revival en funsport ofzo,
dat is een phva model van dellorto, die heeft een slangetje vlak voor het spruitstuk,
dat voorziet de brommer van olie,
en dat komt natuurijk van een oliepomp en tankje.
Ik zou dus, als ik zo'n carburateur monteer en zelf iets van een tankje in elkaar knutsel, zelf een gescheiden mengsysteem kunnen maken?
Mwah ketting is redelijk los, maar volgens mij klinkt dat ook anders. Morgen gaat hij uit elkaar en komt er weer een std cilinder op, zou dit ook een onderdeel van het blok kunnen zijn ?Ketting op spanning/ingevet? Tandwielen en ketting opversleten?
Goeie vraag, Zo'n gescheide meng systeem is facking handig..Hoe werkt zo'n oliepompje, en waar zit die?Die oliepompjes zijn nogal duur eh..
En hoe duur zijn die dan?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten