Welke model tomos heb je?
Revival
uit welk jaar komt de tomos ?
Datum eerste toelating is 2005, al stond er bij bijzonderheden dat hij eerder al in gebruik was genomen.
Is het een snor of een brommer?
Snor
wanneer ontstond het probleem?
Gister/vandaag.
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
Uhm, nieuwe remblokjes paar dagen ervoor, en carburateur opgehaald met vriend om te kijken naar begrenzingen.(sindsdien stottert hij wel wat en wil hij al rijden voor een stoplicht zonder dat ik gas geef.)
Wat is het probleem?
Zie hieronder:
Hi, aangezien ik geen nieuw topic kon starten onder 'uitlaten', post ik het hier maar.
Ik heb dus net een nieuwe uitlaat gekocht voor mijn Revival uit 2005, er staat A35 op mijn luchtfilter ding (plastic bakje met slangetje erin).
Ik heb de volgende uitlaat gehaald:
http://www.rijwielparts.nl/cubecart/ind ... ductId=282
Nou wou ik hem er gisteravond opzetten, alleen brak er een bout van mijn cilinderingang bij uitlaat, na veel gezeik en geboor en getap, kunnen er nu weer bouten in. Alleen nou wilde ik en mijn pa eindelijk de uitlaat erop zetten, alleen nu paste hij niet, de aanhangpunten zijn niet goed en hij zit veel te strak tegen het wiel, ook wou hij niet goed passen in de cilinder, alleen aan de pakking te zien zou hij wel moeten passen. Maar alsnog, hij kan niet worden opgehangen etc. Weet iemand waarom deze uitlaat niet past? ik heb nog ge-emaild met de contactpersoon van de site, goede hulp etc, hij zei dat de uitlaat niet past op revival, maar ik zei dat hij alleen niet past op de A50 of A55 ofzo (niet extreem veel verstand ervan). En dat dat de TS is en ik geen TS heb maar een normale Revival. Dus we kwamen erop neer dat hij zeker wel zou moeten passen.
Weet iemand waarom hij niet past, en welke dan wel zou moeten passen?
Mvg Viktor