Om eerlijk te zijn was dit ook mijn zorg toen ik de hele carburateur shizzle al gemonteerd had.heb je er wel na gekeken ofdat je caburateur nogsteeds past als je carterkap erop zit?
Ziet er zeker goed uit!!!!
Doet mij altijd deugt dat mensen net als ik en TTW goed ergens de tijd voor nemen, in de geval het blokje dus, ziet er tot in de puntjes verzorgd uit!
Dank voor de leuke reacties!blok ziet er nice uit
heel rreeeeezzz
Oke!, pff weer een kleine zorg minderEr hoort ruimte tussen te zitten zoals jij hebt! Ziet er verder netjes uit. Is zeker een van de nieuwste versies van airsal die jij hebt met "airsal" op de zuiger staan
Ik ga er eens naar kijken, laat het wel even weten.niet dat er verschillende versies zijn maar ik bedoelde bouwjaar. staat als het goed is op een van je koelvinnen.
LVBD is een vriend van me, hij had het waarschijnlijk eerder gezien dan ik,Ik ga er eens naar kijken, laat het wel even weten.niet dat er verschillende versies zijn maar ik bedoelde bouwjaar. staat als het goed is op een van je koelvinnen.
Komt uit 2008
Ja eigenlijk wel héHee brndst update je topic even over gisteravond
Dat is niet waarje kan je vraagteken veertje maar op een manier monteren. en als je hem anders hebt lijkt het mij niet dat hij dan ik zijn vrij blijft. koppelingen enzo er wel gewoon goed in gedaan?
Sorry, alle foto's zijn offline nadat me server gecrashed is vorig jaar.. helaas geen foto's meer.ey al je fotos werken niet :S , zou wel chill zijn als ik het zou kunnen zien. Kan ik ook beetje zien waar in afoort je woont
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten