ik weet opzich dat er dan een te grote sproeier in zit of zo iets maar wat hoor je dan ?
ik had namelijk het idee dat toen ik van bromkop naar hd kop verwisselde dat hij dat toen deed

Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
als je een 50cc zoek ik heb nog een 50cc standaard en een 50cc snel van airsal allebei voor tomos pb me maar ff:Pik ben opzoek naar een nieuwe cilinder,
deze is te koop maar de eigenaar wist niet of hij op tomos past. DE RECHTSE (50cc)
past de rechtse op tomos zonder aanpassingen?
deze cilinder en zuiger zaten er gewoon in toen ik mn kocht.als het goed is is je zuiger KLEINER als je cilinder, moet dus gewoon passen.
Is de Zuger te groot, dat past het dus idd niet en heb je een verkeerde zuiger.
Je vertelt niet of dat spul eerder in elkaar heeft gepast?
Nieuw of tweedehands?Is dit een beetje een goede deal?
Achterbrug + achterband van een revival
Complete voorvork inclusief wiel
samen voor 125. Is dit een beetje netjes?
En is het gewoon plug en play? Zag namelijk een ander topicvan iemand die revival onderdelen op zijn tomos had gezet. Ook met de schrijfrem?
alvast bedankt.
Het is tweedehands. Het plan is om het op een gewone tomos te monteren.Nieuw of tweedehands?Is dit een beetje een goede deal?
Achterbrug + achterband van een revival
Complete voorvork inclusief wiel
samen voor 125. Is dit een beetje netjes?
En is het gewoon plug en play? Zag namelijk een ander topicvan iemand die revival onderdelen op zijn tomos had gezet. Ook met de schrijfrem?
alvast bedankt.
En wil je het op een "gewone" Tomos monteren of een Revival?
Maarja wat is licht opgevoerd?
Tecno Estoril
12/9@ 56.
Spruit/lucht ontgrenst.
HD kop.
Dit niet lijkt mij.
ja deze zijn toch wel redelijk licht als er verder niks drastisch is getuned aan de cilinder. gewoon plug en play dingetjes die niet perfect met elkaar samenwerken (standaard carter op standaard airsal 65 bijv)danny en met
65airsal
16/16
16mm spruit
technigas next
powerfilter
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten