Hi, heb mijn tomos voor 350 keiharde euro's gekocht, rijd er nu een halfjaar mee en nog geen motorisch probleem gehad


Aanschouw:
Zo kocht ik hem, alleen was hij iets meer geroest en doffere kleuren.

Toen maar 32 cm chroom/zwarte schokbrekers erop en een lexus achterlicht en een zijstandaard.
Chrome tankdop met slot



Toen de zwarte rubbertjes van de voorvork zwart gespoten, ben benieuwd hoe het blijft zitten


en zo staat die er nu bij.


Gele tomos stickertjes binnengekregen en erop gezet.




Toen maar bromkop voor 15 verkocht en gelijk een hogedruk kop gehaald bij jarno's en een rode bougiedop en bandenmarkertje. Het resultaat:


en kenteken normaal gedaan

Volgende week techno en carb binnen

en jahoor ze zijn binnen met dank aan drestar

carb nog niet vervangen.



ik vind het er toch wel weer een stukkie beter uit zien

een kilometertellertje erop gezet van hellcat velo 5. foto's volgen nog.
ook lekt hij nu benzine, moet ik nog even oplossen en ook als ik even volgas geef komt er een zacht ratelend geluid bij de cilinder in de buurt (iemand weet wat het is)
Rijd nu een kilometer of 50,8 precies gemeten met een km teller en het zijn echt ECHTE km's alleen nog even een groter atw en ik ben vrolijk, hij trekt wel beter maar geen grote vooruitgang.
Dat was hem.
de plannen zijn nog:
- techno cc (x)
- Carb 14/12 (x)
- Spruistuk ontgrenzen (x)
- rode bougiedop

- Hoge druk kop. (x)
- atw 31
- kilometer teller (x)
- weerstand aanbrengen. (x)
de setup was:
Standaard snel
snorstand
atw 28
bromkop
carb 14/9
40 km/h @ rollerbank (40 euro boete)
setup nu:
techno cc
bromstand
puch hogedrukkop
carb 14/9 @53
atw 28
50,8 km/h @ Fietscomputertje
Setup nu (1) met een nieuw snorblokje:
standaard snel
bromstand
puch hogedruk
carb 14/12 @52
atw 28
iets harder dan 45 km/h