ik heb een Tomos Pack'r snor uit 2006 welke 40 loopt met een nieuwe uitlaat en verder niet opgevoerd.
Nu heb ik een probleem met mijn voorwiel, tijdens het rijden lijkt het alsof er een slag in zit, mijn voorwiel trilt namelijk een beetje als ik rijd, en ook bochten gaan niet soepel. Ik heb vorige week een lekke achterband gehad, ik was namelijk door een stuk metaal gereden

Ook piept de voorvork sinds een paar dagen nogal als ik gewoon met mijn brommer loop, zowel met gestarte motor als wanneer de motor niet draait. Tijdens het rijden lijkt dat probleem weer over te zijn, en ook als ik een stukje gereden heb en de brommer uit zet piept het niet meer.
Nu vraag ik me af wat het probleem zou kunnen zijn; zou ik met mijn voorband ook dat metaal geraakt hebben, waardoor die lek is of er een slag in zit, óf zou het probleem in mijn voorvork kunnen zitten?
Mocht je iets weten hoor ik het graag, en wanneer je het denkt te weten, kun je dan ook even zeggen of het verstandig is om daar nog even mee te blijven rijden. Wil namelijk niet fietsen naar school, dus een eventuele reparatie willen uitstellen naar komend weekend als dat mogelijk is.
Alvast bedankt!