Danny, om het nog eens duidelijk te maken deze auto is zo origineel uit fabriek...was jij toevallig vandaag bij de HAN in Arnhem? ik zag daar vandaag tijdens een les zo'n zelfde integra van het parkeerdek afrijden. helemaal hetzelfde uiterlijk, rode stoelen, ook links gestuurd. een cloon of was het deze?
ik zie ook wel dat deze zo goed als standaard is kwa uiterlijk, maar je zegt zelf dat er maar 70 ofzo zijn die links-gestuurd zijn in NL. dan vind ik het dus wel bijzonder als ik zo'n één zie die er precies hetzelfde uitziet als die van jou, en het kon goed zijn dat gezien je leeftijd je ook op deze school kon zitten (voor de duidelijkheidheid, het gaat om de HBO opleiding autotechniek). alleen een nee was ook genoeg geweest om te zeggen dat jij het niet was...Danny, om het nog eens duidelijk te maken deze auto is zo origineel uit fabriek...
Je hebt de kleur combinatie's bij de Type-R modellen.
Wit met rood/zwart interieur
geel met geel/zwart interieur
Rood met zwart/zwart interieur
zwart met zwart/zwart interieur
Enigste wat er bij mij aan het buienste uiterlijk anders is is 16" Japanse integra wielen de modulo sideskirts en valances en er is er nog maar 1 meer in NL die ze gemonteerd heeft zitten en dat is een zwarte...
Enigste waar je mijn auto aan kan herkennen is dat er Spoon onder mijn spiegels staat (en niet Spoon sport wat sommige ook nog hebben)
Ik was dan vandaag niet in Arnhem en me auto hopelijk ook niet
Ik zal het eens op het Type-R forum posten...
Haha, dat is fotoshopHoe zit zijn voorste kentekenplaat normaal vast dan.
Oehoeh altijd al willen hebben Betaal jij ook bij?Ik vind hem zo vet, wil je hem ruilen voor mijn Derbi?
Klopt dat heb ik al vaker gehoort alleen is de kont van een supra bijna een meter brederLooks nice The rear is very supra-ish, wich I like. But it needs a turbo
Geen idee was een profesionele shoot en ik ben niet zo in de camera's Ik kan het wel vragenWelke camera is hier gebruikt?
But Audi's are slow Doesn't say much 240 hp or 190 hp, or even 190 or 350 hp... It's the torque that matters But with fwd, it's more fun with a differentialKlopt dat heb ik al vaker gehoort alleen is de kont van een supra bijna een meter breder
Turbo... Nee echt niet alles behalve geforceerde inlaat... Je rijd een Type-R omdat je trots bent op de wegligging en trots bent om hoeveel pk's Honda uit een motortje haalt zonder turbo... Ik heb 190 pk (je kan het vanwege de tandwiel verhouding in me bak een beetje vergelijken met een Audi A3 met 240 pk) dan rij ik een 1.8 zo'n Audi is een 2.5 turbo ofzo??
Als ik nog een turbo aan die 1.8 hang kom ik rond de 350 pk... Leuk maar niet voor alleen op de voorwielen...
Let me speak in English than... Horse power is more than torque if you me ask... I dont have a boat so I dont need to pull someting... Just only to go forward... So when I need to go verry fast I just need to shift 2 gears back... I just have 160 NM torque and the Audi still lost with I think 300 NM torque...But Audi's are slow Doesn't say much 240 hp or 190 hp, or even 190 or 350 hp... It's the torque that matters But with fwd, it's more fun with a differentialKlopt dat heb ik al vaker gehoort alleen is de kont van een supra bijna een meter breder
Turbo... Nee echt niet alles behalve geforceerde inlaat... Je rijd een Type-R omdat je trots bent op de wegligging en trots bent om hoeveel pk's Honda uit een motortje haalt zonder turbo... Ik heb 190 pk (je kan het vanwege de tandwiel verhouding in me bak een beetje vergelijken met een Audi A3 met 240 pk) dan rij ik een 1.8 zo'n Audi is een 2.5 turbo ofzo??
Als ik nog een turbo aan die 1.8 hang kom ik rond de 350 pk... Leuk maar niet voor alleen op de voorwielen...
Using google to translate, got a bit cryptic haha
Well, first thing, it's impossible to compare two different cars.. weight, gearing (long or short), rims, driver, and so on...
Also when you hit 70kmh there is air resistance.. and it's proportionel to the area, and quadrant (english?) to the speed..
Anyways, your car looks aweseome , but I'm just saying it would be more fun with a turbo.. here below is some good reading, starting with a qoute:
"Engines don't make horsepower; they convert fuel into torque. Torque is the twisting force imparted to the crank flange and then transmitted to the transmission and the rest of the drivetrain. To some degree torque is the grunt that gets things moving, and horsepower is the force that keeps things moving. An engine is most efficient at its torque peak, wherever that happens to occur". http://www.carcraft.com/techarticles/ho ... index.html
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten