ow dat is de killswitch die heb ik gewoon met een klip aan me frame zitten als ik ga rije doe ik hem aan me broekmaar die komt nie echt in de buurt van de bougi
ahaaa...
kvind dat knopje wat ik heb ook irritant en dat van de toeter ook, nauwelijks fatsoenlijk in te drukken.
maar zo'n killswitch vind ik ook niet egt uitzien ..
smaken verschille maar ik kan er ook wel licht ende toeter enzo opzetten mar dan zou ik nog een lichtspoel voor me hpi moeten kopen maar das ook nuteloos want lampe en toeter heb ik toch nie nodig en die kabelboom vind ik nie mooi bij een snelle tomos en zoon killswitch vind ik er zwaar bruut uitzien
ahzo..
mja opzich is t ook wel vet
maar niet als je een nog helemaal orginellie ding hebt zoals ik xD
kga es kijken wat ik in de zomervakantie allemaal eraan ga doen
ik heb vandaag besloten om me cilinder en hdkop te verkopen want ik ga een gilardoni 74cc halen voor puch en me carters passend maken een nieuwe krukas en lagers erin laten persen en eerst de krukas oplaten vullen met teflon bussen en nieuwe keersinge erin te zetten
me blok ga ik met hitte bestendige spuibus wit spuiten met rooie carter schroeve
en ik koop toch gewoon een 2ehandse 21mm carburateur en laat een spruitstuk lasse en zet daar een aansluitrubber op
en als het een beetje meejzit laat ik me achterbrug ook nog binnenkort 10 tot 15 cm verlengen en dan geen vering erop maar iets anders ipv vering
mar wil nog wel testen met de cdi met 2 curve op de gilardoni
en natuurlijk komt de powerfilter ook nog
dus dat is wat ik de komende tijd aan me tomos ga veranderen
me cilinder en hdkop staan tekoop onder het kopje tekoop
dat word nog een hele klus
een 75cc op een tomos maar als die dan rijd.
dat is egt heftig .
dan moet je je koppeling wel goed verstevigen
anders gaat die om de zoveel keer kapot