Ik geloof dat een kenteken aanvragen rond de 40 euro is? En als ie nog gekeurd moet worden, is het een stuk duurder, een keuring is geloof ik ook zo'n 150 à 200 euro.Ik wil een Tomos Quadro frame kopen, en deze adverteerder verkoopt er 3 zonder kenteken, heb overigens gevraagd of de framenummers leesbaar zijn en een foto te laten zien
Maar als hij het me verzend krijg ik dan overschrijvingspapieren en het frame, en meer niet?
En kenteken bij laten maken kost tog 15 euries?
nog even terugkomend op mijn probleem...hallo,
sinds een aantal daagjesdoet mn tomos t niet meer....
stationair loopt hier perfect
maar
als ik gas geef valt tie uit, ik kan er daarom ook niet mee rijden...
wat ik al heb gedaan:
carburateur helemaal schoongemaakt
andere luchtfilters geprobeerd
membraan nagekeken
valse lucht gecheckt
maar nogsteeds is het probleem niet verholpen...
Nee, detoneert. Het fenomeen dat door te hoge compressie de brandstof zo heet wordt dat ie zichzelf ontbrandt. Maar dat zou je heel duidelijk aan de cilinderkop moeten zien door veel oneffenheden; dat is bij mij duidelijk niet het geval.resoneert?Als m'n cilinder detoneert, merk je dat dan ook aan onregelmatig lopen? Het getik wat je daarbij hoort, is dat vrij luid of niet?
is vaak trillen en ratel![]()
hoe luid is altijd relatief
als jij vaker sleutelt, zul je weten dat ze bij autos altijd vloeibare pakking als koppaking gebruiken. priema spul hoor, en als je ze bijna niet meer van elkaar krijgt, gewoon met een hardrubbere hamer ertegenaan tikken. moet goedgaan. maar let wel op je squishals jij vaker sleuteld kun je beter bij de koppakking geen vloeibare pakking gebruiken.
Die troep dicht wel heel goed af, maar maakt ook dat je het spul bijna niet meer van elkaar kunt krijgen.
autokoppakking heb ik ooit 2 keer gedaan en dat is al langer geleden als jij leeft.als jij vaker sleutelt, zul je weten dat ze bij autos altijd vloeibare pakking als koppaking gebruiken. priema spul hoor, en als je ze bijna niet meer van elkaar krijgt, gewoon met een hardrubbere hamer ertegenaan tikken. moet goedgaan. maar let wel op je squishals jij vaker sleuteld kun je beter bij de koppakking geen vloeibare pakking gebruiken.
Die troep dicht wel heel goed af, maar maakt ook dat je het spul bijna niet meer van elkaar kunt krijgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten