Ja dat klopt, maar op de site van Tomos staat de standaard nog steeds met het oude zadel afgebeeld. Ik denk dat ze de oliepomp en een andere kmteller op mijn brommer hebben gezet en toen verkocht als Standaard(en niet als Standard XL). Er zit namelijk achter in mijn frame nog een gaatje voor een leiding (van de oliepomp??)je hebt het nieuwe zadel omdat het oude model verouderd is en ze overal het nieuwe model opsteken omdat die moderner vormgegeven is,
zo gaat gaat met alles, ongeacht of het nou lekkerder zit of niet,
Je hebt standaard 280 mm schokbrekers.Welke maat heb ik nu 280mm/300mm. En is het veel werk om ze eronder te zetten (vering)Geweldig mooi ding!
Het enige wat je ooit zal moeten veranderen aan de brommer is een led-achterlicht en chromen schokbrekers.
Die achterbrug die erop ligt is gewoon orgineel!idd oude los draaien en nieuwe eronder, maar door je chrome achterbrug is je tomos al iets hoger gekomen omdat de ophanging van de veren iets verder naar voren zit als bij de ori achterbrug,
Nee nie gespoten, maar had zo'n rol tape thuis liggenOh,je hebt hem gespoten zeker? ja das geen echt chroom dan he,
Nee het is van die tape die je om verwarmingsbuizen draait. Dus kan tegen hitte en wateroh, leuk bedacht,maar dat gaat er toch zo weer af..?
Die Tomos Classic is niks voor mij. En ik hem m trouwens niet eens bij een dealer of folder zien staan. Maar ken nie wachte tot dat mn voetrem binnen isziet er geinig uit,maar intussen weten wij (nieuwschierige apen die we zijn )nog steeds niet waarom je voor deze bent gegaan en niet voor die ubergeile Tomos Classic.
Ik zal morgen trouwens aan die voetrem beginnen, je hoort wel wanneer ik 'm klaar heb.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten