Je haalt eerst je blok of je cilinder eraf, ik neem aan dat je dit zelf kan.
1. Je moet met een ijzerzaag een soort schroef maken. Dit doe je door horizontaal (dus van links naar rechts) te zagen, dan heb je meestal 2 schroeven in een.
Foto:

Deze zitten meestal erg goed vast, dus wees voorzichtig dat je de kop niet kapot maakt, want dan krijg je hem niet los. Als hij uitschiet pak je gewoon een grotere schroevendraaier en probeer je hem erin te slaan met een hamer. Sla ook een beetje naar links en naar rechts.
Daarna haal je de inbusbouten los. Nu is je spruitstuk los. Spuit er WD40 en/of Kruipolie(kruipolie vind ik beter). Laat het daarna drogen! En intrekken.
2.Nu gaan je de begrenzer verwijderen. Dit doe je door gewoon een M6 moer hier
Spoiler: show

Nu zijn er vele manieren om hem eruit te slaan, zoals een Bahco of een knijptang. In mijn geval gebruik ik deze knijptang:

Je begint eerst door van links, van rechts en van boven te slaan. Hierbij hoort er niet veel los te komen(be mij kwam een beetje naar buiten,als dit bij jouw gebeurd mag je beginnen met harder te slaan aan een kant). Als je denkt dat je genoeg hebt geslagen mag je beginnen om van een kant te slaan. Ik ging dus rechts zitten en begon met redelijke kracht te slaan. Sla niet alsof je iemand uit zijn lijden wil verlossen, maar net zo hard dat je denkt dat je de vorm van het spruitstuk niet zal vervormen.
En binnen de kortste keren heb je de begrenzer eruit. Haal je spruitstuk er maar weer vanaf, goed doorspoelen, misschien een nieuwe pakking van 80 cent, en kan je hem weer erop zetten. Als je het beu bent met die home-made schroeven zou ik een paar inbusbouten kopen en dan erin draaien. Vergeet de ringen niet bij de doen, anders trillen ze eruit!

Ik had dit klusje binnen 10 minuten gefixt.
Ergens niet mee eens? PB mij, niet hier posten aub.