Als het goed opgedroogd is blijft het zitten.Mijn Demper lekt aan de onderkant. Nu heb ik hier vloeibare pakking tussen en langs gesmeert. Blijft dit zitten, of moet ik er iets anders tussen, op, langs.... smeren??
Maar het blijft wel zitten onder die druk die erop komt te staan ?Als het goed opgedroogd is blijft het zitten.Mijn Demper lekt aan de onderkant. Nu heb ik hier vloeibare pakking tussen en langs gesmeert. Blijft dit zitten, of moet ik er iets anders tussen, op, langs.... smeren??
Die dempers sluiten nooit helemaal 100%. Als je kijkt naar Yasuni en Laser uitlaatjes daar zitten *standaard demper pakkingen bij dus dit is gewoon een normaal probleemals je vloeibare pakking moet gebruiken heb je toch iets niet goed zitten !
Ok jy je zin.Kom op man dat kan je toch geen sprinten noemen.
Wil je nog steeds sprinten?Zojuist weer een gast op een bromscooter pissig laten kijken, toen ik m tegen de brug op inhaalde, terwijl hij een andere bromscooter inhaalde, om hem er vervolgens ook bij het verkeerslicht nog ff uit te trekken.![]()
Nou word het engIk heb zelf genoeg polder en dijken om het dorp heen, ik weet hoe het daar aan toe gaat.
Thanks man, maar dat geluid is volgens mij meer van mn powerfilter als van mn demperNou word het engIk heb zelf genoeg polder en dijken om het dorp heen, ik weet hoe het daar aan toe gaat.![]()
Ontopic: Klinkt leuk met die andere demper
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten