Ga jij nou maar is wat presteren voordat je met je wijze praatjes komt.Ohjee, een post op niveau![]()
Maar dan nog. Ik weet echt waar ik mee bezig ben. Ik ben het inkorten van radiale koppelingsveren-tijdperk al laaaaaaaaang voorbij.
En nu ophokken hier als je niks zinnig meer te melden hebt.
Beloofd niet veel goeds al ik dit zo zie.koppeling gefikst(met gaten boren en andere veren en weet ik wat)
ja een post op niveau,Ohjee, een post op niveau![]()
Luister goed,
Heb jij een brommer gebouwd die heeft gepresteerd? Heb jij zelf al eens een dremel in je hand gehad om echt te tunen?
Waarschijnlijk niet.
Ik heb al enige ervaring op dit gebied, heb zelf cilinders en spruitstukken bewerkt.
Ben er achter gekomen dat een hoek of ronding niks tot weinig verschil maak. Het enige wat je in de gaten moet houden is dat je geen ongewenste wervelingen krijgt. En dat je ongewenste wervelingen krijgt is praktisch onmogelijk met een dermate kort spruitstuk en met gebruik van een membraam. En dan bestaat er altijd nog iets als een lasapperaat waarmee je doe hoeken kan oplassen en rondfrezen.
Maar dan nog. Ik weet echt waar ik mee bezig ben. Ik ben het inkorten van radiale koppelingsveren-tijdperk al laaaaaaaaang voorbij.
WHAHAHAHAHAHAHAAH,Ga jij nou maar is wat presteren voordat je met je wijze praatjes komt.Ohjee, een post op niveau![]()
Wat is er mis met het inkorten van de koppelingsveer, jij vind dat te ''simpel''? Ik heb hier nog geen één foto gezien van je koppeling,Beloofd niet veel goeds al ik dit zo zie.koppeling gefikst(met gaten boren en andere veren en weet ik wat)
Ga jij nou maar is wat presteren voordat je met je wijze praatjes komt.Ohjee, een post op niveau![]()
Wat is er mis met het inkorten van de koppelingsveer, jij vind dat te ''simpel''? Ik heb hier nog geen één foto gezien van je koppeling,Beloofd niet veel goeds al ik dit zo zie.koppeling gefikst(met gaten boren en andere veren en weet ik wat)
heb je zelf al ooit een sprinter gehad? of gewoon een tomosje met een 70cctje met 15 mm carburateurGa jij nou maar is wat presteren voordat je met je wijze praatjes komt.Ohjee, een post op niveau![]()
zozo, wreed ding.
ga je er mee racen of gewoon op straat?
als het een straat brommer word zal ik je wel een keer langs zien komen![]()
(kom vaak in drunen)
Jaa, Klopt. Er wordt weer vooruitgang geboekt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten