mijn tandwielen van mijn tomos quadro zijn aardig versleten,
is het handig om nieuwe te kopen of?
Job
lijkt mij erg handig om dan juist nieuwe te kopen, en je kunt nu gelijk je tandwielverhouding veranderen,en koop er dan ook gelijk een nieuwe ketting bij want die zal dan ook wel aardig versleten zijn,mijn tandwielen van mijn tomos quadro zijn aardig versleten,
Job
lijkt mij erg handig om dan juist nieuwe te kopen, en je kunt nu gelijk je tandwielverhouding veranderen,en koop er dan ook gelijk een nieuwe ketting bij want die zal dan ook wel aardig versleten zijn,mijn tandwielen van mijn tomos quadro zijn aardig versleten,
Job
bij brrom hoort ook nog( 26-22 op)Brom 26-26 of 26-24. Snor 26-26, 26-28, 26-31 of 26-33.
Maar da's i.m.o. niet zo heel tof rijden op een standaard brom Tomos. Vandaar dat ik die wegliet.bij brrom hoort ook nog( 26-22 op)Brom 26-26 of 26-24. Snor 26-26, 26-28, 26-31 of 26-33.
[ Post made via Mobile Device ]Nee, alleen de kand dat de ketting eraf kan vliegen tijdens het rijden wordt verkleind. Tenzij je andere tandwielverhoudingen gaat toepassen, dan krijg je wel verschillen.
Neem als vuistregel, hoe groter het achtertandwiel, des te meer trekkracht en minder snelheid. En hoe kleiner het ATW des te lager de trekkracht maar meer topsnelheid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten