Ik heb een tijdje terug een snor Tomos gekocht en daar heb ik wat vraagjes over.
Heb echt totaal geen verstand van brommer gebeuren dus hoop dat jullie het met simpele taal uit kunnen leggen zodat ik er veel van kan leren

Hier wat foto's:

Gekocht via marktplaats voor 280 euries

Hij loopt ongeveer 45 en over setup kan ik jullie ook weinig vertellen, ook (nog) geen verstand van.
Nu heb ik een paar vraagjes:
- Ik kan bij josdijkman achterlicht kopen, je hebt Lexus achterlicht: 10 euro. En Led achterlicht: 17,50. Wat is het verschil?
- Als ik gas geef dan ga ik een paar seconde later pas echt optrekken, alsof hij er even over doet om de ketting te pakken ofzoiets, iemand zei dat het te maken kon hebben met lucht-bla...? Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel
- Met optrekken en eigenlijk altijd maakt m'n Tomos een soort piepend schurend geluid, geluid is lastig uit te leggen in woorden;p http://www.youtube.com/watch?v=KVqybnl07f8 in dit filmpje hoor je het ook een beetje bij het optrekken, dus misschien is het wel iets normaals?
Dat waren m'n vragen tot nu toe, hoop dat iemand het 1 en ander beetje duidelijk uit kan leggen in beetje Jip en Janneke taal haha, komen vast nog wel meer vragen aan binnenkort!
Alvast bedankt