juuupis dat ook het geval als je alleen een puch hd kop erop legt?
en stijgt de top veel of niet?
Een groter achtertandwiel zorgt voor meer toeren, en dus ook meer slijtage. Hierdoor krijg je wel meer trekkracht, maar pasop dat je geen overtoeren gaat maken.en stel ik haal een technigas dan loop hij een stuk harder (wat ik niet wil) maar als ik dan mijn achterste tandwiel een stuk groter doe dan valt het toch wel mee en tret hij toch harder op? en zo jah is zo'n tandwiel makkelijk te monteren?
Dat klopt, de rest weet ik helaas niet.Op dit moment staat er op mijn kop D25. Dus dat betekend een standaard snor toch?
Ik zal het zo simpel mogelijk proberen uit te leggen. Je hoeft de brommer niet opnieuw af te stellen.Hoi mensen, ik ben misschien ook van plan een Puch HD kop erop te zetten.
Op dit moment staat er op mijn kop D25. Dus dat betekend een standaard snor toch?
Op dit moment rijd ik 43 km/h ongeveer.
Maar ik ben echt een drol op het gebied van brommers en scooter, dus wat moet ik doen als ik zo'n hd kop er op zet?
Moet ik dan ook helemaal klooien met nieuwe sproeier en opnieuw afstellen enz.?
Of kan ik hem er gewoon direct op gooien en is het dan klaar?
Oke super bedankt! Denk dat ik er binnenkort maar eens 1 ga bestellen.Ik zal het zo simpel mogelijk proberen uit te leggen. Je hoeft de brommer niet opnieuw af te stellen.Hoi mensen, ik ben misschien ook van plan een Puch HD kop erop te zetten.
Op dit moment staat er op mijn kop D25. Dus dat betekend een standaard snor toch?
Op dit moment rijd ik 43 km/h ongeveer.
Maar ik ben echt een drol op het gebied van brommers en scooter, dus wat moet ik doen als ik zo'n hd kop er op zet?
Moet ik dan ook helemaal klooien met nieuwe sproeier en opnieuw afstellen enz.?
Of kan ik hem er gewoon direct op gooien en is het dan klaar?
1. Je draait de 4 moeren waarmee je cilinderkop vast zit los.
2. Je haalt de (oude) cilinderkop er af en verwijderd de (eventuele) koppakking.
3. Je plaatst de nieuwe koppakking.
4. Je schuift de (nieuwe) cilinderkop zachtjes er weer op.
5. Je draait de 4 moeren kruislinks aan.
That's all.
Hij bedoelt die van dmp: http://www.tomoshop.nl/catalog/cilinder ... p-938.htmlik kan er alleen geen hd kop voor tomos vinden...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten