Ah zo! thanks..je hoeft er dus helemaal niks voor te doen/ te vervangen ? Op sommige foto's zie ik hem idd zonder en soms met dus dat ding er afhalen moet zeker kunnen. Dan even die buddyseat er op zetten en klaar.hoef je geen tankje meer op te zetten!
gewoon gesmeerde benzine in je benzine tankje (gewoon beetje 2takt olie bij je benzine gooien en klaar is kees, smeer 1:45)
bekijk ook de bos/fuego uitlaat eens, iets sportiever, dieper geluid en ook mooi chroom!Thanks! je hebt gelijk dan is ie nog meer oldskoolDie lelijke zwarte uitlaat eraf schoppen, en voor 25 euro een mooi chromen sigaartje eronder leggen.
100% retro!ik ga eens rondkijken voor een leuke uitlaat.
haha daar heb je gelijk in.. die gaat er af. Wellicht rij ik de eerste dagen nog even compleet standaard. en ga ik daarna aanpassingen doen zodat ik goed kan kijken wat er het beste op staat. Ook wil ik hem 30/35 km pu laten lopen. Maar dat lijkt me geen probleem.bekijk ook de bos/fuego uitlaat eens, iets sportiever, dieper geluid en ook mooi chroom!Thanks! je hebt gelijk dan is ie nog meer oldskoolDie lelijke zwarte uitlaat eraf schoppen, en voor 25 euro een mooi chromen sigaartje eronder leggen.
100% retro!ik ga eens rondkijken voor een leuke uitlaat.
maar een sigaartje zal hem ook goed staan, zolang dat zwarte onding er maar af is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten