Hij wilde de standaard uitlaat er wel voor me opzetten maar hij zei dat het geluid dan misschien iets minder was, maar niet hoe het hoort.Klopt het nou dat de elec start en groot licht etc alleen op het brom model zit?ja of je moet vragen of hij even die standaard uitlaat eronder zet ook al is die verragt
alleen ik zou persoonlijk voor die 450 toch echt een andere zoeken of een revival gaan nemen of wel een funtastic
er zijn betere bij voor dit geld
technisch gezien is er van tomos momenteel niets beters dan a55. en dat met de knoppen is optioneel ! (ff opzoeken in van dale)Ik zou toch even kijken of er iets beters te krijgen is. De brommer kan er op het oog mooi uitzien maar het kan dan nog zo zijn dat er op motorisch vlak veel mankeert.
Daarnaast is het natuurlijk bullshit dat de knoppen alleen werken op de bromversie en niet op de snorversie. Ik heb zelf een tomos quadro e-start snor en alle knoppen doen het.
Ik denk dat het juist afhangt van het model tomos dat je hebt. Zoals standard, quadro, funtastic enz. Als de knoppen bedoeld zijn voor een bepaald model dan moeten ze zowel bij de brom- als de snorversie ervan functioneren!
[ Post made via Mobile Device ]
Aan ROyal;
Ik heb nog nooit een Funtastic gezien met een startmotor.
Groeten Hubert.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten