Hee,
ik wil nieuwe schokbrekers maar zit te twijfelen tussen 280mm en 300mm.
Zijn er foto's van die veren gemonteerd?
320mm wil ik sowieso niet, dat is me te hoog!
bedankt
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Dat is niet waar. Met 300mm kan het nog net. Bij 320mm heb je echt een zijstandaard nodig.De bokstandaard die nu hebt komt dan niet meer bij de grond, daarom moet je een jiffy ( zijstandaard ) of een bok van de revival omdat de hoger is.
wordt wel heel kritisch hoor , zoals bij ons is de stoep niet altijd waterpas.Dat is niet waar. Met 300mm kan het nog net. Bij 320mm heb je echt een zijstandaard nodig.De bokstandaard die nu hebt komt dan niet meer bij de grond, daarom moet je een jiffy ( zijstandaard ) of een bok van de revival omdat de hoger is.
dus het is meer een twijfel geval?wordt wel heel kritisch hoor , zoals bij ons is de stoep niet altijd waterpas.Dat is niet waar. Met 300mm kan het nog net. Bij 320mm heb je echt een zijstandaard nodig.De bokstandaard die nu hebt komt dan niet meer bij de grond, daarom moet je een jiffy ( zijstandaard ) of een bok van de revival omdat de hoger is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten