Hij heeft net geen 13000 op te km-teller en rijdt 30 km/h. Alles is nog standaard. Het blok is zo'n 500 á 1000 km gereviseerd. Er zijn een paar dingen vervangen, zoals:
Nieuwe Zuiger
Nieuwe pakkingen
Nieuwe krukaslagers
Nieuwe voortandwiel
Setup:
50cc cilinder dmp
Snor cilinderkop std
14/9 carb
Brom uitlaat
Onsteking snor
ATW 33
______________________________________________________________________________________________________
Ik rijd vrij veel met m'n Tomos, maar ik vond hem nog te langzaam gaan. Dus ik heb maar een Biturbo uitlaat gekocht (veel beter geluid). Nu rijd die tussen de 35 en 40 op de tomos teller. Laatst heb een powerfilter gekregen van een vriend van mij. Als ik die erop zet komt er toch een lawaai vanaf

______________________________________________________________________________________________________
Motorisch ga ik er nog niet zoveel aan veranderen want ik ben nog bezig met het behalen van mijn certificaat.
Qua uiterlijk wil ik er wel wat aan veranderen, zoals:
Chrome schokdempers 300 of 320 mm
Budyseat
nieuwe remhendels en handvatten
_______________________________________________________________________________________________________
UPDATE:
Ik heb gister een paar dingen besteld:
Puch HD kop
15/15 carb
Chrome schokbrekers
Buddyseat
Nieuwe remhendels + handvatten
Als jullie verder nog suggesties hebben wil ik het graag horen!
_______________________________________________________________________________________________________
Ik was van plan om de knipperlichten eraf te halen. Maar zijn die verplicht op een snor brommer?
REAGEREN IS TROUWENS GRATIS!
Loeter!