Het word weer koud, en dus tijd voor een winter project! Normaal hield ik me dan bezig met me auto, alleen me huidige auto (Saab 9-3 2.0T ) bevalt nog perfect in de huidige staat dus ik moest opzoek naar wat anders.
Was al lang bekend met het begrip caferacer, alleen veel brommers die zich er goed voor lenen zijn italiaans en oud. Oftewel, onbetrouwbaar en geen onderdelen

Toen werd het me duidelijk dat mijn altijd betrouwbare tomosje een perfecte basis zou kunnen zijn voor de ombouw.
Alleen ja, het ombouwen zou wel even gaan duren, wachten op coater, onderdelen, keuring, tijd en geld.. Dus ja me eigen brommer was niet echt een optie.
Toen kwam ik goedkoop een A3 tegen via speurders en die van de week maar even opgepikt.
Wat nou de bedoeling is,
Hardtail achterkant.
Het stuur gaat eraf, en word vervangen voor clip-on handlebars van een motor.
Costum zadel.
Blok zal ongeveer rond de 60/70 moeten gaan lopen, wat vooral belangrijk is het accelereren.
Versteviging tussen balhoofd en achterkant.
En het geheel zal nog op kenteken gezet moeten gaan worden. En hier twijfel ik nogal, zou alles nog op kenteken te krijgen zijn zodra alles is aangepast? Buiten het motorblok om dan, want het is vrij logisch dat die niet door de keuring komt als die ruim te hard loopt. Maar als alles gewoon aan de keuringseisen voldoet mag ik hem dan voor de rest gewoon aanpassen en dan laten keuren?
Zal gaan proberen hier een uitgebreide build log bij te gaan houden als daar behoefte naar is