Idd, als je weet dat ie daar lekt eerst dat maar is. Cilinder er af is op zich niet zo veel werk maar bij de sport'r moest het hele blok er onder weg, geen idee of dat bij alle tomossen zo is. Achteraf veel handiger want dan kan je overal goed bij en bekijken/ schoon maken.
Blok er onder hangen had ook wel wat voeten in aarde want (ik van de week dus) niet eerder gedaan en dan blijk je dus alles fout te doen wat kan maar rustig kijken hoe dingen zitten (of zaten, foto's maken) en dan is het goed te doen. De cilinder zelf zit met 4 moertjes vast en als je een beetje mazzel hebt komt ie niet te moeilijk los (roest) Pakkingen zijn dan voet, kop en membraan.
Aan de andere kant, zal niet de eerste keer zijn dat er een tapeindje af breekt of schroefdraad dol gedraaid wordt en dan ben je verder van huis. Maar je vroeg opties
Edit: trouwens wel 'grappig', mijn pack'r heeft ook besloten er de brui aan te geven de afgelopen 2 dagen, beetje gelijke symptonen, beroerd starten, uitvallen en geen gang in te krijgen. Bij mij zit er ook een raar tingeltje in het blok dus zal m'n eigen raad maar is gaan opvolgen. Tis wat met die dingen, had vroeger een quadro en die reed altijd. Nou ja....
... en dan vind je dus een zuiger met dikke klemsporen, zucht

Pack'r snor, pack'r brom nagenoeg origineel en sport'r boor, vijl en dremel slachtoffer... en een S1 dramatje
O no, red pilled...