dus je mot eerst bij die kop die er nou op zit dat witte wegvijlenverloren snelheid met zo'n beetje alles...
andere carb , andere uitlaat , HD Kop kan ook
HD kop moet je ff je kop erafhallen en dat "witte" weg vijlen oid
Ja dat staat op het tandwiel...maar hij is ook verder nog helemaal standaard...hij begint pas goed te lopen als hij naar zijn 2 schakelt....dus is het misschien iets met de koppelingsveren? Maar het is toch raar want met mijn originele s bocht uitlaat trok hij zwaar hard en met mijn Proma GP trekt hij voor geen meter...vooral als hij nog koud is...Weet je zeker dat je atw 33 hebt?
Want die dingen zouden meoten trekken als een malle.
Ik begrijp er eigenlijk ook weinig van...maar als ik de choke naar beneden duw...(een stukje dan) dan begint hij ook te haperen...dus de sproeier zou volgens mij goed moeten zijn....de bougie heeft ook de goede kleurHij is goed afgesteld zeg je
Dan hoort hij nog harder te trekken juist.
Ik snap het niet echt.
Hij is goed afgesteld, bougie mooi bruin enzo, uitlaatpoort heb ik pas een beetje in zitten schuren enzo dus die is nog schoon, ik heb zelfs een hdkop gemaakt, toen gingdie iets harder (anders haalde die de 30 niet eens..)bij jouw denk ik wel want je hebt ook nog eens 1 speed
vind et eigenlijk wel raar dat jij met een proma en een atw 28 maar 30 gaat![]()
rij je ook met een 14/9 carb ?
wat jij eigenlijk zou moeten doen is je tomos weer helemaal std maken en kijken hoe hard die rijd![]()
dan zorgen dat die 25 gaat rijden als tie bij 20 rijd.
sproeier verstopt, uitlaatpoort dichtgekoolt?
dan de proma erop en weer het 28 atw pakken
dan zou die wel 35 moeten rijden
je hoeft niks te veranderen, behalve dat je je cilinderkop verandertIk ga nu een bromkop op mijn snor tomos zetten maar moet ik dan verder nog iets veranderen of zal ik gelijk het verschil merken?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten