Zo het was vandaag weer een mooie dag om met de brommer aan de slag te gaan. Ik had al een paar dagen geleden het blok geschuurt en nu kon ik het spuiten. Na het een aantal lagen te spuiten heb ik het blok eronder gehangen. en ben met de rest aan de gang gegaan. Caberateur dr onder, uitlaat, enz. enz. Stickers er ook op geplakt. moet er nog wel Racecijfers bij hebben. voor op de tank. Ik stuitte alleen wel op een probleem. Ik was met de kickstarter bezig en hij wou wel 1 keer kicken. maar toen haalde ik even het carterkapje eraf en deed de kickstarter er weer op om te kijken of hij nog pakte maar dit was niet het geval. De kickstarter kan ik gewoon doorslingeren. Weet iemand waar dit aan kan liggen? khoop niet iets binnen in het blok want dan kan ik alles weer gaan loshalen. Ik heb trouwens op een geven moment wel toen ik het rechter carterkapje dicht wou doen de achterste as waar aan de andere kant het voortandwiel aanzit wat terug geklopt anders kon het carterkapje aan de rechterkant niet dicht. Kan het misschien daar aan liggen?
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
Tot slot nog een paar foto's
Geschuurt blokje
Gespoten blokje
Nog een keer
Stickers op het frame en blok eronder
Voorkant