Bedankt voor je reactie, ik heb niet zo veel verstand van alles maar de benzine is goed want dat tank ik bij de benzine pomp(brommermix). Maar inderdaad als ik met een koude motor een helling afga en ook weer omhoog stopt die na een aantal minuten wanneer ik gewoon plat rij. Wanneer ik een beetje gas geef kom ik zacht vooruit maar wanneer ik meer gas geef valt die volledig uit. Daarna kan hij wel gewoon weer aan. Het zou valse lucht kunnen zijn maar het is alleen als ik een helling af ga en weer op. Kan ook zo zijn dat die verkeerd is afgesteld (Benzine/lucht).Je bedoelt dat je met een koude motor, een helling op moet?
Na een aantal minuten houdt hij er mee op en wil hij nu dus niet meer aan?
-Genoeg blokolie?
-Genoeg olie door benzine (1:50)?
Ik denk aan een warm/vastloper. Dat komt vaak door te weinig olie door de benzine.
Of een slechte verhouding tussen lucht/benzine. Valse lucht bijv.
Dit is de helling:Is het een lange helling en steile helling?
Dan kan het misschien zo zijn dat je carb even een tijdje scheef hangt en de benzine niet goed doorlaat?
Is je benzineslang misschien sowieso al wat afgeknepen oid?
Waarschijnlijk omdat er iets progressief beroerder word. Je zou is kunnen kijken of je uitlaat/ poort niet verstopt zit.maar hoe kan dat het de vorige twee keer de volgende dag het gewoon weer deed en nu niet?
Dat zou heel goed kunnen, maar wat moet ik doen om dit op te lossen?Zal je koppakking wel zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten