Voor dr op, is een luchtfilter he, maar ik vind hem er niet zo tof uitzien, weet iemand trouwens waarom die niet is toegestaan op de openbare weg? Want dat staat er namelijk bij...
Ik heb hem al een stukje uitgeboord en nu past hij wel...maar ik heb er nu een tijdje mee gereden en merk eigenlijk niet zoveel verschil :S waar kan dit aan liggen?
En het lijkt wel of ik harder ga als ik mijn luchtfilter eraf haal...kan dit kloppen of komt dit alleen door het geluid?
Waarom staat dat dan niet bij 70 cc cilinders enzo?Omdat het niet origineel is en gemaakt om harder mee te gaan.
ik weet niet of je harder gaat zonder luchfilter want dat kan ik niet ruikenIk heb hem al een stukje uitgeboord en nu past hij wel...maar ik heb er nu een tijdje mee gereden en merk eigenlijk niet zoveel verschil :S waar kan dit aan liggen?
En het lijkt wel of ik harder ga als ik mijn luchtfilter eraf haal...kan dit kloppen of komt dit alleen door het geluid?
ik weet niet of je harder gaat zonder luchfilter want dat kan ik niet ruikenIk heb hem al een stukje uitgeboord en nu past hij wel...maar ik heb er nu een tijdje mee gereden en merk eigenlijk niet zoveel verschil :S waar kan dit aan liggen?
![]()
wat heb je uitgeboort?
ja je gaat harder zonder luchtfilter maar nee da zal ik nie doen tenzij je vastloper wilt want hij gaat zand aanzuigen vanaf agter en dan ben je de sjaak kan ook een powerfilter kopen trek een stuk harder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten