Ik heb een tomos a35 die ik probeer te starten na dat die een x aantal tijd buiten gestaan heeft. Wil niet lukken, carburateur is brandschoon, krukas-keeringen zijn vervangen geweest, cilinder-pakkingen ook, inlaat pakking aan de ene kant want aan de kant van de cilinder zit een soort rubber vormige pakking cilinder is goed bevonden. Cilinder is een a5 met gaat je naar de inlaat (spruitstuk gericht), keering van het tandwiel vernieuwt, vraagteken veer vervangen. Verder heeft de ontsteking vocht of water gezien die is dan mooi opgekuist en gedroogd. Wat ik nu ga proberen is een andere bobine te steken, die is inmiddels bestelt omdat ik de vonk iets wat te zwak vind. De ontsteking stond en staan op het bovenste streepje. Bromfiets uitlaat is zonder S-bocht, het is een elektrische (geen met een contactpunt). Ben zowat ten einde raad nu en vraag hopelijk aan de kenners hier naar een tip of de oplossing waarom hij niet starten wil

Admin edit: Tekstueel aangepast met lees- en interpunctietekens. Leest wat prettiger