hallo ik ben dus bezig met een tomos a35. heb dankzij hulp van dit forum toch al een berg verzet namelijk hij draait.

maar dat alleen stationair en met de demper van de uitlaat eraf en enkel het metalen filter in de carburateur. het is een dellorto SHA. 14/12 carburateur die niet aan de zijkant zit maar onder het frame. er zit nu een sproeier 53 in ontsteking op bromstand. het grote probleem is dat als je aan het gas komt hij even in toeren schiet en daarna doodvalt ben ik snel genoeg om choke bij te geven blijft hij draaien. valse lucht zou het niet mogen zijn aangezien ik al tot 2rubberen dichtingen achter de verloop-bus of hoe je het ook best verwoord gestoken heb. moest de uitlaat verstopt zitten zou je toch gaan denken dat zonder demper het wel lukt. hij laat ook soms knallen door de uitlaat niet altijd ik vermoed dat de carburateur niet meer deugd weet het even niet meer

daarom hoop ik dat iemand mij zo kunnen verder helpen die het zelfde al eens meegemaakt heeft of weet wat het is