Een snor uitlaat er op zetten is geen probleem, past er op. Zou je een standaard snoruitlaat nemen met een kronkel er in dan rem je ook je snelheid behoorlijk. Hoeveel dat is afhankelijk van de verdere setup (tandwielen, carburateur enz.)Ik heb een vraag mbt de tomos uitlaat. Ik heb een snor tomosje met een brom uitlaatje eronder (rijd +/- 37 op GPS) maar het gaat me allemaal net iets te hard maar vooral te luid!
Deze uitlaat zat er al onder toen dat ik hem kocht en heb verder (nog) geen verstand van snorfietsjes. Ik heb gelukkig wel twee rechterhandjes aan mijn armen zitten.
Mijn vraag is dus, kan ik zomaar de brom voor een snor uitlaat vervangen, of heeft de vorige eigenaar dan nog meet moeten veranderen? en bereik ik dan mijn doel om hem minder luid te laten klinken?
Ja dat dacht ik zelf ook al.Denk dat de ontsteking verzetten in deze wel een noodzaak is. Want dan kan de meer toeren gaan maken en daardoor harder rijden.. Hij is nou denk ik nog zo sloom omdat hij op de snor stand staat (timing is minder rap)
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 5 gasten