aleen het uiterlijk is niet mooi van zo'n techno CCtechno ruleert en heeft een mega dik geluid![]()
ik heb em ook net 5 dagen
dat dunne buisje voor de demper vind k niet zow mooi...hoe bedoel je?
ik vind hem er wel mooi op staan een beetje compact uitlaat
ja hij rijdt 46 op mijn teller. ja misschien haal ik ze er wel af, maar ik vind ze wel iets apparts hebbennette tos hoor, hoe hard rijdt hij nu? rond de 40 lijkt mij toch?... voor de rest nikks op aan te merken, je kan trouwens wel je oranje stickers erafhalen nu dat je een nieuw kenteken hebt
maar ik ga er misschien nog een bromkop erop gooien
maar dan moet ik geen weelie's gaan maken als er iemand achterop zit
Wel als er iemand anderop zit, teminste bij my! En dan nog zonder die technomaar ik ga er misschien nog een bromkop erop gooien
zo snel maak je geen weelie's , standaard brom met techno trekt tog ook geen weelie's
maar wat voor zadel heb je als je zo'n lange hebt is je bagagedrager langer. en dan is de arm langer en dan heb je minder gewicht nodig om de lucht in te gaan met je voorwiel.Wel als er iemand anderop zit, teminste bij my! En dan nog zonder die technomaar ik ga er misschien nog een bromkop erop gooien
zo snel maak je geen weelie's , standaard brom met techno trekt tog ook geen weelie's
Sorry voor de wat late reactie ik was een paar dagen weg.Je rijdt nu 46 hea met die circuit? Hoe hard reed je toen je nog die andere uitlaat erop had? Ik heb nu my snorbrommer ook met achtertandwiel 28 en hij rijdt 40 op teller van Tomos. Ik heb nu zo'n normale uitlaat met dikke bocht. Ben benieuwd of ik dan alleen met ander uitlaat ook 46 ga...
En owja.. Waar heb je die uitlaat gehaald/besteld...?
Zie net ook dat je dicht in de buurt woont... WK Scootercentre of zitte die op meer plaatse?
Toen had je ook nog geen tandwiel 28? Dus nu met DIE uitlaat en DAT tandwiel ben je 16 km per uur harder gegaan? Anders haal ik namelijk ook die uitlaat? Kun je der nog wel beetje scherpe bochten mee maken?Sorry voor de wat late reactie ik was een paar dagen weg.Je rijdt nu 46 hea met die circuit? Hoe hard reed je toen je nog die andere uitlaat erop had? Ik heb nu my snorbrommer ook met achtertandwiel 28 en hij rijdt 40 op teller van Tomos. Ik heb nu zo'n normale uitlaat met dikke bocht. Ben benieuwd of ik dan alleen met ander uitlaat ook 46 ga...
En owja.. Waar heb je die uitlaat gehaald/besteld...?
Zie net ook dat je dicht in de buurt woont... WK Scootercentre of zitte die op meer plaatse?
met mijn *standaard s-bocht reed ik 30 op mijn teller.
Ik heb mijn uitlaat bij http://www.scoots.nl gehaald (ik woon in den haag en delft was een half uurtje met de tram)
ik heb mijn tomos op marktplaats gevonden bij een persoon die in Apeldoorn woont. dus daar denk ik dat die stickers vandaan komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten