Bedankt, heb een nieuwe gehaald. Werkte allemaal niet meer.Als je de kabel eruit haalt en dan erin kijkt als je het wiel draait, zie je dan het binnenwerk draaien of niet? Indien nee, aandrijving vervangen.
Hetzelfde geldt voor de kabel, als je het binnenste deel draait met de hand tussen je vingers doet de teller het dan wel (2 kanten op proberen om naalduitslag te zien)? Eventueel kun je ook aan de tellerkant de kabel losnemen en kijken of de kabel meedraaid aan een kant als je de andere kant draait.
Indien kabel en aandrijving in orde zijn is de teller kapot.
Ik heb een nieuwe aandrijving gehaald en nieuwe kabel. Werkt ie nog niet hij reageert wel maar niet goed, schommelt erg en gaat niet correct op het gas. Gaat sowieso niet tot 45 (wat ook mijn maximale snelheid is) Dus ik neem aan dat er iets met de teller is of iets zit niet goed maar ik zou niet weten wat...Wat heb je nu gehaald? Aandrijving, kabel of teller?
Dank voor je bericht. Dan ga ik andere olie aanschaffen. Wel apart dat er bij JMPB staat dat het om versnellingsbakolie gaat zoals hierboven genoemd met naam van het product10w40 is motorolie. Niet geschikt voor de automatische versnellingsbak. ATF is een verzamelnaam voor alle olie dat voor automatische transmissie geschikt is. Aan welke eisen het moet voldoen is per merk of voertuig verschillend. ATF heeft meestal een SAE van minimaal 75W.
Iemand die mij verder kan helpen?IMG-20200616-WA0008.jpegMaar een nieuw probleem is opgetreden. Sinds een paar dagen maakt mijn uitlaat (biturbo) een trilgeluid (niet echt een rateling, vind het moeilijk te omschrijven) of heel blikkerig geluid op de top. Nu komt er ook een beetje onverbrande benzine onder uit. Ik weet niet dat dit hoort of niet. Wie kan mij vertellen wat het probleem is. Uitlaat is nog niet zo heel oud.
Mvg
Top shadowranger, hartstikke bedankt.Zo te zien zitten de popnagels los (getrilt). Is nu eenmaal de onhebbelijkheid van dit type uitlaten, met aluminium popnagels. Je kan ze proberen uit te boren en opnieuw vastpoppen met stalen nagels, die kunnen beter tegen trillen.
Vwb de olie, dat is normaal, aangezien de demper schuin staat. Dan zakt de onverbrande olie uit de brandstof naar het laagste punt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten